6.30–8.00 |
POČETAK OKUPLJANJA DJECE · razmjena informacija s roditeljima, jutarnji pozdravi, semafor osjećaja, aktivnosti prema slobodnom izboru djece · dogovor oko aktivnosti, igre (individualne i grupne) |
8.00–8.45 |
PRIPREME ZA DORUČAK I DORUČAK · osamostaljivanje djece u brizi o sebi – pravilno pranje ruku, samostalnost i samoposluživanje pri jelu i pospremanju stola · doručak je fleksibilan, dijete može samo odlučiti kada će doručkovati ili će ga na to potaknuti odgojiteljica kada uoči da se smanjio interes za igru kod djeteta a vrijeme za doručak se bliži kraju |
Nakon doručka dio vremena posvećen je jutarnjoj tjelovježbi - djeca kroz razne vježbe razgibavaju tijelo, jačaju velike mišićne skupine, zadovoljavaju potrebu za kretanjem, izmjenjuju statične s dinamičnom aktivnosti te se na taj način navikavaju na zdrav način života u sportu i kroz sport |
|
9.00-10.00 |
VOĐENE I PLANIRANE AKTIVNOSTI PREMA DNEVNOM PLANU I PROGRAMU · osmišljeno pedagoško djelovanje odgojitelja i stručnih suradnika vrtića, što podrazumijeva stručno-kompetentan rad odgojiteljica, njihovo razumijevanje i shvaćanje djeteta primjenom suvremenih oblika i metoda rada utemeljenih na znanstveno provjerenim didaktičko-metodičkim i pedagoško-psihološkim osnovama (obuhvaća rad u parovima, malim grupama ili zajedničke aktivnosti cijele skupine) · kroz vlastitu aktivnost dijete uči, misli, zaključuje, provjerava. Ima mogućnost sve podijeliti, iskomunicirati sa drugom djecom, što doprinosi razvoju sigurnosti i samopouzdanja. Kroz planirane aktivnosti potiče se samostalnost djeteta u svim vidovima. |
10.00 |
VOĆNI MEĐUOBROK |
10.15-11.15 |
BORAVAK NA OTVORENOM · priprema za izlazak na igralište i boravak na zraku, šetnja, igre na vanjskom prostoru, planski osmišljene igre i aktivnosti na otvorenom · za igre na otvorenom osim igrališta i terasa u sklopu vrtića, planski se koriste i javni prostori, organiziraju razne posjete, izleti i sl. kako bi se djeci omogućilo iskustveno učenje · duljina boravka na zraku ovisi o dobi i mogućnostima djece te vremenskim uvjetima |
11.30-12.15 |
RUČAK · od najmlađe dobi potičemo samostalnost djeteta u skladu sa dobi na samostalno serviranje, samoposluživanje i kulturno ponašanje za vrijeme jela. Potiče se interes za raznovrsnu hranu. · osobna higijena, njega djece i priprema za poslijepodnevni odmor |
12.30-14.30 |
VRIJEME PREDVIĐENO ZA POSLIJEPODNEVNI ODMOR · uz slušanje glazbe, priče i sl. · individualni pristup prema potrebama djece · dijete koje ima potrebu za snom spava a ostala djeca odmaraju, duljina odmora ovisi o dobi i potrebama svakog djeteta · planirane i slobodne aktivnosti za djecu koja ne spavaju (djeci koja nemaju potrebu za snom ponuđene su mirne aktivnosti u sobi dnevnog boravka ili u prostorima ručaone) |
14.30-16.00 |
UŽINA · nakon buđenja djeci je ponuđena užina · planirane i slobodne aktivnosti i igre · razmjena informacija s roditeljima, odlazak djece |
16.00 |
ZAVRŠETAK REDOVITOG DNEVNOG PROGRAMA S DJECOM |